ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ:
“Το Δέντρο που Έδινε” στο Καλλιτεχνικό Κερατσινίου
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, ώρα 19:30
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου «Α. Γούναρης» θα πραγματοποιηθεί μια βραδιά αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και την καλλιτεχνική έκφραση των μαθητών και μαθητριών μας.
Θα παρουσιαστούν:
- Η ταινία της Α΄ Γυμνασίου Κατεύθυνσης Θεάτρου, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της δράσης του Δήμου Πειραιά «Ο Ελληνικός Λαϊκός Πολιτισμός στη Σκηνή του Ψηφιακού Κόσμου», με αφορμή τη «Φόνισσα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.
- Η θεατρική μεταφορά του παραμυθιού του Shel Silverstein «Το Δέντρο που Έδινε».
Η εκδήλωση θα πλαισιωθεί με μουσική, τραγούδι και video προβολή για τη βιβλιοθήκη.
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, ώρα 19:30
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:
Α. Σταματάκης, Κ. Μυλώνης και Δ. Γκίνη, Π. Ξεναρίου
