Το Γραφείο Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά προγραμματίζει εκδήλωση παρουσίασης των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας που υλοποιούνται στα Σχολεία της περιοχής μας την τρέχουσα σχολική χρονιά. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 14 Μαϊου 2012,από 8:30 έως 14:00 στο Αίθριο της Δημοτικής Πινακοθήκης Πειραιά (Φίλωνος 29).

Για περισσότερες λεπτομέρειες, κάντε κλικ ΕΔΩ

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.

Skip to main content