ERASMUS PLUS
ΔΙΑΧΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS PLUS με τίτλο
"CYBER SENSIBILITY"
Το 2ο Ε.Κ. Πειραιά, συμμετέχει σε μία σύμπραξη με σχολεία από 4 διαφορετικές χώρες στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο “Cyber Sensibility”. Πιο συγκεκριμένα, η συνεργασία αυτή ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2016 και θα ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2018 και αφορά μαθητές και εκπαιδευτικούς από Τουρκία, Ισπανία, Ιταλία και Ουγγαρία.
Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών και γενικότερα των νέων σε ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια στο διαδίκτυο ώστε να θέσει στρατηγικές για αποτελεσματική, ανοικτή σε όλους, χωρίς κινδύνους μάθηση.
Ενόψει της ολοκλήρωσης του έργου, θα επιθυμούσαμε να παρουσιάσουμε τα παραγόμενα αποτελέσματα του συγκεκριμένου έργου.
Το πιο σημαντικό προϊόν μας είναι ένα κόμικ, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των νέων στους κινδύνους του διαδικτύου, και δημιουργήθηκε μέσα από πρωτότυπες σεναριακές ιδέες από τους μαθητές των σχολείων.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
1ο ΕΠΑ.Λ. ΠΕΙΡΑΙΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το 1ο ΕΠΑ.Λ. Πειραιά συμμετέχει στο χρηματοδοτούμενο από το Erasmus + KA2 πρόγραμμα:
«Αποτύπωση και αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτών και των εκπαιδευτικών της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».
Η κοινοπραξία του έργου, αποτελούμενη από εμπειρογνώμονες από πέντε χώρες (Κύπρος, Ρουμανία, Ισπανία, Ελλάδα και Γερμανία) ανέπτυξε μια πλατφόρμα στο διαδίκτυο, με την οποία οι εκπαιδευτικοί μπορούν:
- να ελέγξουν τις τρέχουσες γνώσεις τους (βήμα 1)
- να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους με τα ηλεκτρονικά μαθήματα που αναπτύχθηκαν για την πλατφόρμα v-UPGRATES (βήμα 2)
- να ελέγξουν την βελτίωση της γνώσης τους μέσω των απαιτούμενων εργασιών (βήμα 3).
Σύμφωνα με την TALIS 2013 (Διεθνής έρευνα διδασκαλίας και μάθησης, OCED), υπάρχει τεράστια ανάγκη για τους εκπαιδευτικούς να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Η διαδραστική πλατφόρμα της ομάδας V-UPGRATeS είναι ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Οι εκπαιδευτικοί αναβαθμίζουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους (π.χ. ασφάλεια στο Διαδίκτυο, διαδραστικές τεχνολογίες διδασκαλίας, δημοσίευση και επεξεργασία ιστοσελίδων κ.λπ.) σε μια αυτόνομη διαδικασία. Κάθε συμμετέχων λαμβάνει ένα πιστοποιητικό στο τέλος.
Η πλατφόρμα V-UPGRATeS διατίθεται ελεύθερα για τους εκπαιδευτικούς στην ακόλουθη διεύθυνση:
ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
R O O T S
Routes to Outdoor Oriented Teaching and Sustainability
ΔΡΑΣΗ ΚΑ2
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (KEY ACTIONS)
KA1 ΚΑΙ ΚΑ2
2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Αυτόνομες Μητέρες:
Μέτρα και Στρατηγικές
για τη συμφιλίωση
οικογενειακής ζωής και εργασίας
Το πρόγραμμα απευθύνεται στις μητέρες μαθήτριες
δίνοντάς τους την ευκαιρία να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες
με σκοπό να έχουν πρόσβαση στην επιχειρηματικότητα
και στην πιθνότητα να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση από το σπίτι.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
Οι εργασίες των μαθητών/τριων του 10ου ΓΕΛ Πειραιά στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ “Migration Analysis project (MAP)”
• The News report of Greece in Italy
• The News report of Greece in Germany
• The News report of Greece in Greece
• Video for the refugees’ flows in Greece
• Video of ”Passages” – a simulation game guided by Amnesty International
• Presentation: “How migrants keep in touch with their roots”
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Σας προσκαλούμε στην ενημερωτική συνάντηση στα πλαίσια της διάχυσης και διάδοσης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2, ‘v-UPGRATeS’, στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος το 1ο ΕΠΑΛ Πειραιά. Ο στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία μιας Ανοικτής Εκπαιδευτικής Διαδικτυακής πλατφόρμας, στην οποία οι εκπαιδευτικοί της Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης μπορούν να μετρήσουν και να διευρύνουν τις ψηφιακές τους ικανότητες. Η θεματολογία της εκπαίδευσης αυτής είναι αποτέλεσμα διεθνούς έρευνας και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, μεταξύ των άλλων, για την εισαγωγή της Συνεχούς Επαγγελματικής Εξέλιξης, των ΤΠΕ και καλών πρακτικών στις σχολικές μονάδες της Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης και κατά συνέπεια την αναβάθμιση της ποιότητας τους.